Ljubljana

12 juli 2013 - Ljubljana, Slovenië

Gisterochtend wakker worden om vroeg de trein te pakken viel ons zwaar. De avond ervoor hadden we onze tijd doorgebracht in een karaokebar, waar de macho Italiaanse mannen veranderden in echte entertainers. Samen met twee van onze Engelse hostelgenoten hebben we een hele leuke avond gehad, waarin ik zelf natuurlijk ook even het podium betrad.

Na een reis van ongeveer twee uur kwamen we gister aan in Venetie. Hier hebben we de busboot gepakt om zo op een leuke en goedkope manier naar het centrum gebracht te worden. Hier besloten we even rond te kijken om vervolgens snel de trein te pakken naar Slovenie. De reis naar Ljubljana was lang en in de treinen werd het steeds donkerder en kouder maar gelukkig was er aardig personeel om ons te helpen met onze zoektocht naar een hostel.

Vanmorgen ontwaakten we in een voormalige gevangenis. Dit hostel bood ons een heerlijk ontbijt en rond elf uur is onze zoektocht naar een wasserette begonnen. Inmiddels zijn onze kleren weer schoon aant worden en wij zijn aan het genieten van het leuke stadje!

Om iets over 3 nemen we de trein naar Kroatie en hopen misschien wel tot porec te komen zodat we onze vrienden Leon en Matthijs even kunnen opzoeken!

J&J

1. Kitty:
    12 juli 2013
    Klinkt allemaal geweldig en spannend, je hebt toch niet te vals gezongen he.
  2. Ingrid:
    12 juli 2013
    wat een avontuur zeg, leuk om het zo op afstand een beetje mee te beleven
  3. Doutzen:
    13 juli 2013
    Welke liedje heb je gezongen? LWWY, WMYB?

Of ben je gewoon gegaan voor een lekker Abba nummer?

Ik neem namelijk aan dat ze geen step right up of drijfzand hadden?

Lots of loveeeeeeee