Florence

10 juli 2013 - Florence, Italië

Na een prachtige dag in Milaan zijn we gistermiddag in Florence aangekomen. We mochten eerst genieten van een hele lange wandeling, met onze zware tassen, in de volle zon, op zoek naar een hostel. Na een paar plekken te hebben geprobeerd kwam er een Italiaanse held ons helpen en uiteindelijk kwamen we terecht in een gezellig hostel dichtbij het centrum van Florence.

Na een beetje rust besloten we richting het centrum te lopen en te genieten van een pizza aan het water. Florence is niet alleen een prachtige stad maar ook de sfeer is geweldig. We hebben dus besloten om ook vannacht nog hier te blijven en morgenochtend door te reizen naar Venetie.

Vandaag hebben we allebei ons eigen plan getrokken en heb ik alleen de volledige stad afgelopen, opzoek naar mooie plekken en die heb ik zeker gevonden. De smalle straatjes, de toeterende Vespas, de klagende ouwe dames en de prachtige plekken zoals de Ponte Vecchio, de bekendste brug van Florence, en de Santa Maria del Fiore, een prachtige kathedraal, maken Florence echt de moeite waard om te bezoeken!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade